Владислав Вавілов
Хто такий «ефективний адміністратор» та навіщо ним бути?
- Роль адміністратора в салоні краси та його вплив на розвиток бізнесу. - Перспективи роботи адміністратора – кар’єра в індустрії краси.- Ключові помилки в роботі адміністратора, які «завершать» вашу кар’єру в beauty.
Наталія Шереметьєва та Влада Кржипенська
Як адміністратору балансувати між сотнею різнопрофільних задач.
- Чек-лист на кожен день. Залучення адміністратора до ключових бізнес-процесів салону.- Самореалізація адміністратора в компанії: що робити, щоб не вигорати від рутини.- «Подружка» для майстрів чи «права рука» для керівника: де золота середина?- Ключові навички та компетенції, без яких неможливо працювати адміністратором.
Діана Кулікова
Сучасний сервіс та етикет в сфері послуг в умовах сьогодення.
- Високі стандарти сервісу в умовах сьогодення: важка задача чи прості правила? - Дієвий алгоритм роботи зі скаргами: як зберегти нерви собі та клієнту.-Скрипти розмов та етикет в переписках – інструменти, які допомагають продавати.- Роль бізнес етикету у формуванні іміджу салону краси.
Тетяна Єлісєєва
Психологія роботи з різними типами клієнтів. Конфліктологія, типи конфліктних особистостей і як знайти підхід до кожного з них.
- Класифікація клієнтів салонів краси. - Типи конфліктних ситуацій та їх наслідки. - Чому діалог переростає в конфлікт? - Покрокова інструкція роботи конфліктними клієнтами.
Єлизавета Пантелеєнко
Техніки продажів, скрипти діалогів, робота з запереченнями та відмовами.
- Чому клієнти не купують? Найпопулярніші причини відмов.- Дорого/я подумаю/не на часі – алгоритми роботи з різними типами заперечень. - Що таке скрипти насправді – «читати з папірця» чи інструкція для спрощення роботи.
Сардар Гейдаров
Алгоритм поведінки адміністратора при перевірках та позаштатних ситуаціях. Покрокова інструкція дій адміністратора.
- Процедура перевірки та документи, які має пред’явити перевіряючий.- Які дії адміністратора можуть погіршити ситуацію – детально про кожен крок та наслідки. - Як пройти перевірку без наслідків.