ВЕРЕСЕНЬ 2025 | МВЦ | Київ | Україна

ВЕРЕСЕНЬ 2025 | МВЦ | Київ | Україна


Практикум: Сучасний сервіс та робота адміністратора в салоні краси

18 вересня | 10:00 – 18:00

Зал № 6А, павільйон 2, вхід 2А

Організатор: Beauty HR center

Практикум буде корисним

Адміністраторам салонів краси та клінік

Менеджерам по роботі з клієнтами

Тим, хто планує будувати кар’єру адміністратора в б'юті-сфері

Поговоримо про:

  • Психологія роботи з різними типами клієнтів. Конфліктологія, типи конфліктних особистостей і як знайти підхід до кожного з них.  

  • Сучасний сервіс та етикет в сфері послуг в умовах сьогодення. 

  • Стандарти роботи адміністратора та як вони допоможуть не вигоріти на роботі. 

  • Техніки продажів, скрипти діалогів, робота з запереченнями та відмовами.

  • Алгоритм поведінки адміністратора при перевірках та позаштатних ситуаціях. Покрокова інструкція дій адміністратора. 

  • Ключові навички та компетенції, без яких неможливо працювати адміністратором.

Спікери

Illustration

Владислав Вавілов Модератор

Бізнес-тренер, засновник підприємств індустрії краси та фітнесу

Illustration

Наталія Шереметьєва

Експерт з систематизації бізнесу СЕО в салоні краси 2PROJECT. Засновниця консалтингової компанії для бʼюті - KALYNA

Illustration

Влада Кржипенська

Головний адміністратор салону Краси 2PROJECT, контент- мейкер Kalyna consulting

Illustration

Катерина Нікіпорець

Викладачка та співавторка курсів Bunny Academy, старша викладачка мережі Bunny nails у Варшаві, чемпіонка України серед подологів категорія PRO 2023

Illustration

Діана Кулікова

Бізнес-консультантка. Викладачка у школі адміністраторів салонів краси Super Admin

Illustration

Тетяна Єлієсєєва

Власниця мережі салонів краси Beauty Studio SET. Президенка ГО Асоціація української б’юті бізнес спільноти

Illustration

Наталя Волга

Керуюча мережі Bunny nails в Україні та Польщі, за роки свого управління збільшила дохід мережі в 6 разів

Illustration

Сардар Гейдаров

Експерт з трудового та податкового законодавства, більше 5 років займається супроводом ФОП

Програма

Владислав Вавілов

Хто такий «ефективний адміністратор» та навіщо ним бути?
- Роль адміністратора в салоні краси та його вплив на розвиток бізнесу. - Перспективи роботи адміністратора – кар’єра в індустрії краси.- Ключові помилки в роботі адміністратора, які «завершать» вашу кар’єру в beauty.

Наталія Шереметьєва та Влада Кржипенська

Як адміністратору балансувати між сотнею різнопрофільних задач.
- Чек-лист на кожен день. Залучення адміністратора до ключових бізнес-процесів салону.- Самореалізація адміністратора в компанії: що робити, щоб не вигорати від рутини.- «Подружка» для майстрів чи «права рука» для керівника: де золота середина?- Ключові навички та компетенції, без яких неможливо працювати адміністратором.

Діана Кулікова

Сучасний сервіс та етикет в сфері послуг в умовах сьогодення.
- Високі стандарти сервісу в умовах сьогодення: важка задача чи прості правила? - Дієвий алгоритм роботи зі скаргами: як зберегти нерви собі та клієнту.-Скрипти розмов та етикет в переписках – інструменти, які допомагають продавати.- Роль бізнес етикету у формуванні іміджу салону краси.

Тетяна Єлісєєва

Психологія роботи з різними типами клієнтів. Конфліктологія, типи конфліктних особистостей і як знайти підхід до кожного з них.
- Класифікація клієнтів салонів краси. - Типи конфліктних ситуацій та їх наслідки. - Чому діалог переростає в конфлікт? - Покрокова інструкція роботи конфліктними клієнтами.

Сардар Гейдаров

Алгоритм поведінки адміністратора при перевірках та позаштатних ситуаціях. Покрокова інструкція дій адміністратора.
- Процедура перевірки та документи, які має пред’явити перевіряючий.- Які дії адміністратора можуть погіршити ситуацію – детально про кожен крок та наслідки. - Як пройти перевірку без наслідків.

Катерина Нікіпорець

Специфічні послуги - як з ними працювати адміністратору?
● Як доносити клієнтам інформацію про специфічні послуги?● Як продавати специфічні послуги?● Які інструменти продажів використовувати для специфічних послуг?

Наталя Волга

Техніки продажів, скрипти діалогів, робота з запереченнями та відмовами.
● Чому клієнти не купують? Найпопулярніші причини відмов.● Дорого/я подумаю/не на часі – алгоритми роботи з різними типами заперечень.● Що таке скрипти насправді – «читати з папірця» чи інструкція для спрощення роботи.

*В програмі можливі зміни та доповнення

Купуйте квиток за кращою ціною

У вартість квитка входить: 

    Відвідування InterCHARM-Україна 2024
    Блокнот, ручка, роздатковий матеріал.

Вартість квитка1-31 серпня

1200 ₴

Вартість квитка1-17 вересня

1450 ₴

Вартість квитка18 вересня

1700 ₴

При покупці 2-х квитків, 3-й – у подарунок!

Організатор

Тел: +380 97 482 8878

Illustration