18-20 ВЕРЕСНЯ 2024 | МВЦ | Київ | Україна

18-20 ВЕРЕСНЯ 2024 | МВЦ | Київ | Україна


Практикум: Сучасний сервіс та робота адміністратора в салоні краси

18 вересня | 10:00 – 18:00

Організатор: Beauty HR center

Практикум буде корисним

Адміністраторам салонів краси та клінік

Менеджерам по роботі з клієнтами

Тим, хто планує будувати кар’єру адміністратора в б'юті-сфері

Програма

  • Психологія роботи з різними типами клієнтів. Конфліктологія, типи конфліктних особистостей і як знайти підхід до кожного з них.  

  • Сучасний сервіс та етикет в сфері послуг в умовах сьогодення. 

  • Стандарти роботи адміністратора та як вони допоможуть не вигоріти на роботі. 

  • Техніки продажів, скрипти діалогів, робота з запереченнями та відмовами.

  • Алгоритм поведінки адміністратора при перевірках та позаштатних ситуаціях. Покрокова інструкція дій адміністратора. 

  • Ключові навички та компетенції, без яких неможливо працювати адміністратором.

Теми лекцій практикуму та спікери

Владислав Вавілов

Хто такий «ефективний адміністратор» та навіщо ним бути?- Роль адміністратора в салоні краси та його вплив на розвиток бізнесу. - Перспективи роботи адміністратора – кар’єра в індустрії краси.- Ключові помилки в роботі адміністратора, які «завершать» вашу кар’єру в beauty.

Наталія Шереметьєва та Влада Кржипенська

Як адміністратору балансувати між сотнею різнопрофільних задач.- Чек-лист на кожен день. Залучення адміністратора до ключових бізнес-процесів салону.- Самореалізація адміністратора в компанії: що робити, щоб не вигорати від рутини.- «Подружка» для майстрів чи «права рука» для керівника: де золота середина?- Ключові навички та компетенції, без яких неможливо працювати адміністратором.

Діана Кулікова

Сучасний сервіс та етикет в сфері послуг в умовах сьогодення.- Високі стандарти сервісу в умовах сьогодення: важка задача чи прості правила? - Дієвий алгоритм роботи зі скаргами: як зберегти нерви собі та клієнту.-Скрипти розмов та етикет в переписках – інструменти, які допомагають продавати.- Роль бізнес етикету у формуванні іміджу салону краси.

Тетяна Єлісєєва

Психологія роботи з різними типами клієнтів. Конфліктологія, типи конфліктних особистостей і як знайти підхід до кожного з них. - Класифікація клієнтів салонів краси. - Типи конфліктних ситуацій та їх наслідки. - Чому діалог переростає в конфлікт? - Покрокова інструкція роботи конфліктними клієнтами.

Єлизавета Пантелеєнко

Техніки продажів, скрипти діалогів, робота з запереченнями та відмовами.- Чому клієнти не купують? Найпопулярніші причини відмов.- Дорого/я подумаю/не на часі – алгоритми роботи з різними типами заперечень. - Що таке скрипти насправді – «читати з папірця» чи інструкція для спрощення роботи.

Сардар Гейдаров

Алгоритм поведінки адміністратора при перевірках та позаштатних ситуаціях. Покрокова інструкція дій адміністратора.- Процедура перевірки та документи, які має пред’явити перевіряючий.- Які дії адміністратора можуть погіршити ситуацію – детально про кожен крок та наслідки. - Як пройти перевірку без наслідків.

*В програмі можливі зміни та доповнення

Спікери

Illustration

Владислав Вавілов

Модератор

бізнес-тренер, засновник і керівник підприємств індустрії краси та фітнесу, автор 9 книг в тому числі «Реклама краси. Практика», «Продаючи косметику», «Якісний сервіс».

Illustration

Наталія Шереметьєва

Експерт з систематизації бізнесу

СЕО в салоні краси 2PROJECT. Керівниця та засновниця консалтингової компанії для бʼюті - KALYNA. Членкиня наглядової ради Асоціація української б’юті бізнес спільноти. Побудувала кар’єру від помічника адміністратора до керівника власних підприємств

Illustration

Влада Кржипенська

головний адміністратор салону краси 2PROJECT, права рука керівника, контент- мейкер Kalyna consulting. За рік виросла з «без досвіду роботи» до керування бізнес-процесами салону краси

Illustration

Діана Кулікова

бізнес-консультантка. За 3 місяці з адміністратора стала керуючою та 5 років керувала мережею салонів краси у Києві. Викладачка у школі адміністраторів салонів краси Super Admin

Illustration

Тетяна Єлієсєєва

власниця мережі салонів краси Beauty Studio SET, м. Ірпінь. Президенка ГО Асоціація української б’юті бізнес спільноти

Illustration

Пантелеєнко Єлизавета

керівниця Bunny Academy. Збільшила валову виручку академії в 6 разів за півроку
- пройшла шлях від менеджера відділу продажів до управління бізнесом. Має 5 років досвіду в операційному управлінні

Illustration

Сардар Гейдаров

понад 7 років працював головним державним ревізор-інспектором у м. Києві, експерт з трудового та податкового законодавства, більше 5 років займається супроводом ФОП

Купуйте квиток за кращою ціною

У вартість квитка входить: 

    Відвідування InterCHARM-Україна 2024
    Блокнот, ручка, роздатковий матеріал.

1-31 липня - 1050 ₴1-31 серпня - 1200 ₴

1-17 вересня - 1450 ₴18 вересня - 1700 ₴

При покупці 2-х квитків, 3-й – у подарунок!

Організатор

Тел: +380 97 482 8878

Illustration